قوانین سفارش طراحی

ثامن گرافیک با مدیریت داوود طغرلی، تلاش دارد با ارائه طرح های گرافیکی، نیاز همکاران در زمینه چاپ و تبلیغات را مرتفع نماید.

قابل توجه مشتریان گرامی

در ثامن گرافیک برای سفارش طرح با ۲ دسته طرح عمومی و طرح اختصاصی روبرو هستید.

۱- طرح های عمومی طرح هایی هستند که در صورت سفارش از سوی شما، ثامن گرافیک این حق را برای خود قائل است تا آنها را برای فروش در وب سایت قرار دهد.

۲- طرح های اختصاصی طرح هایی هستند که در صورت سفارش، شما باید مبلغ بیشتری را برای آن پرداخت کنید و فایل لایه باز طراحی شده در صورتی که کل مبلغ آن را پرداخت کرده باشید، فقط برای شما می باشد و ثامن گرافیک حق ندارد آن را در وب سایت برای فروش قرار دهد.

۳- چنانچه شما بخواهید برای سفارش، از طرح های موجود در وب سایت استفاده کنید باید علاوه بر پرداخت قیمت طرح، مبلغ ۵۰۰۰ تومان را برای ویرایش آن بپردازید.

۴- اگر شما طرح خاصی را به عنوان الگو در نظر دارید، قبل از هر کار آن طرح را از طریق آیدی پیام رسان ایتا و یا ایمیل که در قسمت تماس با ما موجود هستند بفرستید و در صورت تایید از طرف ما، مراحل سفارش طراحی را بسته به خواست خود (عمومی یا اختصاصی) انجام دهید.

۵- شما برای سفارش طرح، ابتدا می بایست با توجه به نوع و قیمت آن حداقل نصف مبلغ را برای ثامن گرافیک از طریق پرداخت آنلاین واریز نمایید و حتما شماره رسید پرداخت (کد رهگیری) را یادداشت کنید تا در هنگام سفارش طرح، آن را در فرم سفارش برای ما ارسال کنید تا ما کار طراحی را برای درخواست شما شروع کنیم.

۶- اولویت اول ثامن گرافیک جلب رضایت مشتری می باشد. در صورتی که شما در پایان از مورد طراحی شده توسط ثامن گرافیک رضایت نداشتید، مبلغی را که در ابتدا پرداخت کرده اید (نصف مبلغ طرح) به شما پس داده نخواهد شد زیرا بر روی طرح شما کار شده و زمانی صرف شده است.

۷- زمانی که فایل لایه باز طرح سفارشی خود را از ما درخواست کردید، در صورت رضایت و یا عدم رضایت شما از طرح، کل مبلغ از شما دریافت می شود و باید آن را بپردازید.

۸- اگر شما از ثامن گرافیک درخواست طرح اختصاصی داشتید و در پایان از طرح راضی نبودید و فایل لایه باز را هم از ما نخواستید و فقط نصف مبلغ اولیه را پرداخت نمودید، ثامن گرافیک این حق را برای خود قائل است تا طرح اختصاصی شما را در وب سایت برای فروش قرار دهد.

۹- فایل لایه باز بنر متحرک (gif) تحویل مشتری داده نمی شود.

۱۰- مدت زمانی که برای هر طرح در سایت قرار داده شده است، از زمان ساعت سفارش توسط شما محاسبه می شود. مثلا اگر شما ساعت ۵ بعد از ظهر سفارش داده اید برای زمان طراحی یک الی ۲ روزه مدت زمان تحویل طرح به شما تا ساعت ۵ بعد از ظهر یک الی ۲ روز تعیین شده می باشد و این زمان فقط برای طرح کامل اولیه هست و شامل مدت زمان ویرایش طرح نمی باشد، زیرا ممکن است ثامن گرافیک با مشتریانی روبرو باشد که وسواس داشته باشند که در این صورت حق دیگر مشتریان برای تحویل طرح شان ضایع می شود.